برنامه‌ی کتابخوانی در پرورشگاه علاءالدین

#کودکان_پرورشگاه
#ما_تنها_نیستیم
امروز گهواره در پرورشگاه علاءالدین، واقع سرک دارالامان شهر کابل برنامه‌ی کتاب‌خوانی را دایر کرد. این برنامه برای حدود ۸۵ کودک مدنظر گرفته شده‌بود.
برنامه‌ی کتاب‌خوانی که از طرف دست‌اندرکاران گهواره و با کمک مسئولین پرورشگاه دایر شد، مورد استقبال پرشور بچه‌ها قرار گرفت. در ابتدا تعدادی از کتاب‌های موجود، به معرفی گرفته شد و سپس برای دو و نیم ساعت متوالی جلسه‌ی کتاب‌خوانی ادامه داشت.
در این جلسه ذبیح مهدی و فرشته مهدی، برای بچه‌ها کتاب خواندند. بچه‌های حاضر در این جلسه، از جلسه‌ی کتاب‌خوانی خیلی لذت بردند و از مسئولین گهواره خواهش‌کردند که برنامه‌های کتاب‌خوانی را لااقل یک‌بار در هفته، در پرورشگاه دایر کنند. در آخر، گهواره به تعداد ۱۵۰ جلد از (۵ عنوان) کتاب منتشر شده‌ی خود را به این پرورشگاه اهدا کرد. اساتید، مسئولین و بچه‌های حاضر در برنامه، از فعالیت‌های گهواره در این راستا قدردانی کردند.
در پایانِ برنامه، ذبیح مهدی در گفت‌وگوی که با روزنامه‌ی اطلاعات روز داشت، از این جلسه‌ی کتاب‌خوانی به عنوانِ آغازِ کارزارِ #تو_تنها_نیستی یاد کرد. این کارزار برای جلب توجه مردم به کودکانِ پرورشگاه و تنهاییِ بی‌پایان این کودکان راه افتاده است.

دیدگاه‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید